CityVisionMagazine

Tricouri pentru femei puternice. Independente. Jucăuşe

Lady Von D este mai mult decât un brand de tricouri personalizate, din 100% bumbac organic. Brandul propune mesaje curajoase și de impact, punând în valoare esența personalității unei femei. Tricourile Lady Von D au un design minimalist și sunt disponibile doar în culoarea neagră și albă, totul pentru ca mesajul să joace rolul principal. Astfel, tricourile pot fi purtate atât la birou, asortate cu un sacou, cât și ca element central al ținutei. Dar care este povestea acestor tricouri? Ne-a dezvăluit-o chiar Claudia Dragomir, owner Lady Von D, în interviul următor.

Cum s-a născut brandul Lady Von D? Care este povestea sa?
La începutul anului, am plecat în Japonia cu cea mai bună prietenă. Pentru că am vrut să îi fac o surpriză, am personalizat două tricouri, unul pentru mine și unul pentru ea, cu textul „Strong women intimidate boys and excite men”. Tricourile au avut un impact puternic și au beneficiat de o reacție pozitivă din partea prietenelor și colegelor impresionate de mesaj, care și-au manifestat ulterior interesul să poarte și ele așa ceva. Acela a fost momentul când mi-am dat seama că este loc pe piață pentru un asemenea produs: un brand cu mesaje puternice pentru femei cu o personalitate care iese din tipar. În procesul de creare a mesajelor de pe tricouri, am căutat inspirația analizând comportamentul femeilor puternice, independente, deștepte și care știu să fie sexy. Toate aceste caracteristici au fost înglobate în brandul Lady Von D, care propune mesaje puternice, care prezintă femeia autentică în toate valențele sale. De la momentul în care am identificat această oportunitate până la inaugurarea site-ului a trecut aproximativ o lună. Încă de la lansare, brandul s-a bucurat de aprecierea unei comunități online foarte active care crește pe zi ce trece.

Care sunt caracteristicile acestor tricouri, ce ilustrează ele?
Îmi place să cred că aceste tricouri sunt o reflexie a spiritului puternic și jucăuș ce se ascunde într-o femeie. Nu toate avem puterea să dezvăluim o anumită latură a noastră sau să transmitem cu ușurință un anumit mesaj care ne caracterizează, însă aceste tricouri ne ajută să facem un prim pas spre sinceritate.
Consider că nu numai mesajul trebuie să fie de calitate, ci și produsul în sine. Astfel, am ales să lucrez cu materiale din bumbac 100% organic, pentru a oferi clientelor Lady Von D un produs premium, așa cum merită. Pentru personalizarea lor, utilizez printul digital direct în țesătură, ceea ce oferă o viață mult mai îndelungată mesajului.

Care este target-ul Lady Von D? Cărui tip de femeie se adresează?
Lady Von D oferă tricouri pentru femeile ” B.I.T.C.H.  Beautiful. Intelligent. Talented. Charming and Hot.” Ne plac femeile care se mândresc cu calitățile sau defectele lor și poartă cu drag un tricou ce transmite un mesaj în direcția dorită.

De la femeia care urmeză să se căsătorească, la femeia singură sau în căutarea iubirii, de la femeia ce își dorește independența financiară, la femeia de succes, aceste tricouri își caută perechea în femeia dornică să le facă parte din viața lor obișnuită.

Ce vă inspiră în realizarea lor?
Inspirația o găsesc atât în femeile din jurul meu, în simple discuții cu ele „ca între fete”, cât și în texte motivaționale sau în replici din filme care mi-au rămas în suflet de-a lungul multor ani. De exemplu textele din colecția „Sex and the City” le aveam notate într-un document Word de aproape 10 ani, așteptând, probabil, calea potrivită pentru a le da glas într-un stil propriu.

Unde vă pot găsi cititorii noştri?
Site-ul www.ladyvond.ro este magazinul online unde se pot găsi toate tricourile noastre. Totodată, comunicarea se poate face foarte ușor și pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/ladyvond/ sau Instagram https://www.instagram.com

 

Interviu realizat de Andrada Cleopatra Părău