CityVisionMagazine

Cum a revoluționat Freddie Mercury mai puțin cunoscuta industrie de beauty-tech

Atunci când analizăm potențialele cauze ale anxietății sociale și ale depresiei, care au ajuns la un nivel record din toate timpurile, un anumit tip de business se remarcă printre celelalte. Industria frumuseții a căpătat notorietate, nu numai prin stabilirea unor standarde de frumusețe de neatins, ci și prin a ne arăta care este vârsta, culoarea, sexul și orientarea sexuală a „frumuseții” percepute. Brand-ul suedez de tehnologie a frumuseții, FOREO, lansează o campanie de conștientizare numită “Be YOUnique”, invitându-i pe toți să fie ei înșiși, fără scuze și să devină co-creatori ai noii fețe a frumuseții care are un singur criteriu – YOUniqueness!

În urmă cu aproape un deceniu, vizionarul din spatele tehnologiei și produselor inovatoare FOREO, fondatorul Filip Sedic, a fost inspirat de vitejia, îndrăzneala și autenticitatea unui singur om și – o piesă Queen mai târziu, s-a născut FOREO.

”Numele FOREO provine de fapt de la „FOR EveryOne”. Fondatorul nostru a fost inspirat de versurile din legendarul cântec al trupei Queen: ‘This world could be fed, This world could be fun, This could be heaven for everyone, This world could be free, This world could be one.’ (ro: „Această lume ar putea fi hrănită, această lume ar putea fi distractivă, ar putea fi rai pentru toată lumea, această lume ar putea fi liberă, această lume ar putea fi una.”) El a fost, de asemenea, inspirat de energia, ingeniozitatea, personalitatea incredibilă și captivantă ale lui Freddie Mercury.

Versurile capodoperei piese, a trupei Queen, au devenit în curând misiunea noastră, când FOREO și-a propus să dărâme etichetele și să inspire oamenii să fie ei înșiși fără teamă, fiind conștienți de amprenta lor unică în lumea noastră frumoasă „. explică Boris Trupcevic, CEO FOREO.

El continuă: „De la ritmul primei pulsații T-sonice din interiorul simbolicului nostru device LUNA, Filip știa că are ceva revoluționar, care ar schimba industria frumuseții pentru totdeauna. LUNA a fost mai mult decât un simplu dispozitiv, a fost propria noastră Bohemian Rhapsody – nimeni nu și-a putut imagina că peria din silicon și masajul facial ar cuceri lumea frumuseții și, la scurt timp, am avut 20 de milioane de oameni, care aplaudau în același ritm, inovația. LUNA este un monument de frumusețe non-binară, frumusețe care sărbătorește diferențele și unește oamenii prin ceva cu care toată lumea se poate identifica.”  

FOREO este un rockstar, creator al unei nișe proprii, un rebel cu o inimă electrică, dansând după propria rimă și pionierând noua eră a frumuseții. Deși originile beauty-tech-ului și „software-ul de transformare virtuală” provin încă din 1998, fiind fundament, orientate spre inovație, precum FOREO, au dat startul ascensiunii rapide a tehnologiei de înfrumusețare, o categorie care a fost până în acel moment destul de învechită și statică. Cu lumea, care încă “pulsează” pe valurile create la  nivel global de device-ului LUNA 3, dispozitivul UFO 2, schimbă jocul și aduce viitorul în industria frumuseții. Spectrul complet de tratamente spa, disponibile numai la saloane și clinici a fost acum împachetat într-un device drăguț, dar puternic, oferindu-vă o revitatilate a tenului în doar 2 minute, economisind astfel timp și bani. Viitorul este acum și FOREO este în fruntea dezvoltării de noi tehnologii, deoarece marca a lansat recent un dispozitiv de tonifiere a tenului cu microcurent, numit BEARși a anunțat că echipa lor științifică de la Institutul FOREO lucrează deja la următoarea creație importantă, asigurându-se că aceasta este din nou unică prin funcționalitate, calitate excelentă, durabilitate și beneficiile pe care le oferă.

„Fiecare fan al trupei Queen știa că există două fețe ale lui Freddie, fața de showman extravagant și fața de tip timid și intim. Există două părți și la FOREO – atunci când vine vorba de tehnologie, calitate și inovație, lăsăm produsele noastre să vorbească de la sine, totuși, când vine vorba de diversitate și incluzivitate, 2 factori importanți pentru marca noastră, simțim nevoia să strigăm de pe acoperiș – Be YOUnique and let your inner rockstar shine! (ro: Fii TU, fii unic și lasă să strălucească rockstar-ul din tine!) Noi, cei de la FOREO suntem mândri de familia noastră la nivel mondial, iar diferențele dintre noi, ne fac să ieșim în evidență, astfel vrem să inspirăm persoane și să le incurajăm să nu-și minimizeze niciodată personalitatea pentru a se potrivi unui loc, întrucât această lume ar putea fi cu adevărat un rai pentru toată lumea ”, spune Trupcevic.

Cercetările sugerează că 71% dintre femei solicită mass-media să facă o treabă mai bună portretizând femei cu aspect fizic divers, vârstă, rasă, formă și dimensiune, în timp ce 41% dintre bărbații americani simt o presiune mare pentru a fi puternici din punct de vedere emoțional. Mai mult decât atât, sexualitatea nu mai este o chestiune privată și, cu acest aspect global mai mare ca niciodată, este evident că schimbarea către dragoste și acceptare a fost mult timp întârziată. Ca răspuns la aceste cifre alarmante, FOREO lansează o platformă pe termen lung, pentru a sărbători diferențele și YOUniqueness de orice fel, oferind oamenilor din întreaga lume, o voce pentru a susține eroii din zilele noastre. Scopul este de a arăta lumii toate fețele frumuseții, refuzând să fie definite de oricine și ducând diversitatea, incluzivitatea și individualitatea din industria frumuseții la un alt nivel.

Încurajator este faptul că există o mulțime de speranțe către un rai pentru toată lumea, deoarece datele arată, de asemenea, că majoritatea femeilor, 83% mai exact, vor să arate cât mai bine pentru ele, decât să urmeze definiția „frumosului” al altcuiva și, în plus, 83% dintre toate femeile cred că fiecare femeie are ceva frumos in ea. Suntem de acord, toți oamenii sunt frumoși în esența și, având și Pride în această lună, FOREO vrea să creeze o platformă pe termen lung pentru a sărbători nu numai membrii acestei comunități, ci și pe toți curajoșii, indivizii diferiți și neînfricați care susțin ceea ce simt și care sunt oameni frumoși pentru FOREO, fără culoare, vârstă sau sex și cu siguranță fără limite.  

„Omenirea este incluziune, reprezintă diferențele noastre în timp ce sărbătorim cultura și identitatea noastră. Freddie Mercury a captivat inimile umanității prin expresia sa unică, onestitate și stilul său de viață nonconformist. Cu mult înaintea timpului său, dar recunoscut și iubit de toată lumea, pictograma stilului a unit oamenii din întreaga lume, de la pasionații de pop și hard rockeri la comunitatea LGBTQ + și artiști de tot felul. Freddie a fost cu adevărat o legendă și FOREO va continua să-l onoreze în misiunea noastră de a răspândi dragostea și acceptarea prin YOUniqueness, pentru că ‘The show must go on’! (ro: „Spectacolul trebuie să continue”!), spune Trupcevic.

* „Versurile citate ale compoziției Heaven for Everyone sunt proprietatea lui Taylor Roger Meddows și a EMI VIRGIN SONGS, FOREO nu pretinde să dețină nici una dintre părțile sale.”