CityVisionMagazine

CCC deschide cel de-al treilea magazin în Timișoara

Lanțul de magazine CCC inaugurează un nou spațiu pentru iubitorii de fashion în Funshop Timișoara.

Cel de-al treilea magazin CCC din Timișoara se deschide pe 19 august, la Funshop, și va avea o suprafață de 485 mp, dar și un concept nou. Amenajarea include un design modern, cu elemente metalice, care vor pune în evidență noile colecții de încălțăminte și accesorii ale brandului.

„Planurile de expansiune ale CCC sunt mereu o prioritate, pentru că ne dorim ca și mai mulți români să testeze și să probeze calitatea produselor noastre. Sperăm ca toți clienții să se bucure de ceea oferă cel mai nou magazin din Timișoara, dar și de promoțiile dezvoltate special cu această ocazie”, declară Bianca Grama, General Manager CCC România.

Astfel, în perioada 19-21 august 2022, clienții sunt invitați să descopere reducerile cu ocazia deschiderii, doar în magazinul CCC din Funshop Timișoara: 15% reducere la toate produsele la preț întreg, pentru toți clienții și 20% reducere pentru produsele la preț întreg, pentru membrii clubului CCC.

Și cum veștile bune circulă repede, primii 100 de clienți, membri ai Clubului CCC, vor primi și un cadou-surpriză, în magazin.

Iar pentru că în curând începe un nou an școlar, colecția BTS dedicată copiilor va fi lansată în magazin, iar clienții vor avea parte de jocuri, cadouri și alte surprize din partea CCC, retailerul polonez de încălțăminte și accesorii.

CCC a intrat pe piața din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar în anul 2018 compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziției. De atunci, brandul polonez a demarat o campanie continuă de extindere și de modernizare a rețelei de magazine.

Un nou pas important în dezvoltarea pieței de brand din România a fost lansarea magazinului online – https://ccc.eu/ro/  – pe 18 martie 2020, dar și relansarea Clubului CCC într-o nouă versiune, pe 1 iunie 2021. În același timp, aplicația mobilă CCC oferă suport suplimentar canalului de comerț electronic, urmând tendința de creștere a cumpărăturilor de pe mobil, susținând totodată și vânzările în magazine. Aplicația mobilă are o performanță foarte bună în România, mai ales în rândul grupurilor țintă mai tinere.