CityVisionMagazine

KIKO MILANO isi extinde amprenta in Romania cu un nou Pop-Up Store in AFI Cotroceni

KIKO MILANO, brandul de machiaj nr.1 in Italia si parte a portofoliului Fais Group, isi continua expansiunea strategica in Romania prin deschiderea unui nou pop-up store in AFI Cotroceni, una dintre cele mai vibrante destinatii de retail din Bucuresti.

Odata cu aceasta ultima deschidere, KIKO MILANO opereaza acum trei magazine in capitala Romaniei, marcand o crestere constanta si concentrata in piata dinamica de beauty. Primul magazin a fost lansat in ParkLake Shopping Center, urmat de o a doua locatie in Mega Mall, ambele castigand rapid o baza de clienti fideli datorita combinatiei semnaturii marcii de colectii bazate pe trenduri, ingrediente de calitate si preturi accesibile.

Pop-up-ul AFI Cotroceni consolideaza si mai mult prezenta KIKO MILANO in centre-cheie de retail, sporind vizibilitatea si accesibilitatea pentru si mai multi pasionati de frumusete din oras.

Noul magazin pop-up ofera o selectie curata a celor mai bine vandute produse de machiaj si ingrijire a pielii, inclusiv colectii de sezon si alte produse preferate fanilor brandului. Spatiul a fost conceput pentru a reflecta valorile de baza ale KIKO de incluziune, creativitate si auto-exprimare, oferind vizitatorilor o experienta de cumparaturi interactiva si captivanta.

Aceasta lansare marcheaza o noua etapa importanta in strategia de crestere a marcii pentru piata din Romania si isi consolideaza si mai mult angajamentul de a pune la dispozitie produse de infrumusetare de inalta calitate, inovatoare si accesibile unui public mai larg. Expansiunea KIKO MILANO in Romania face parte din misiunea sa mai larga de a imputernici frumusetea la nivel global.

Cu o abordare axata pe client, KIKO MILANO pune un accent deosebit pe crearea de experiente captivante in magazin. De la consultatii personalizate la demonstratii de machiaj si previzualizari exclusive ale colectiilor viitoare, brandul isi propune sa transforme fiecare vizita intr-o calatorie memorabila a frumusetii.

Privind in perspectiva, KIKO MILANO intentioneaza sa isi continue expansiunea regionala, identificand noi oportunitati de retail in zonele urbane cheie din Romania. Scopul este clar: de a deveni o destinatie de frumusete pentru consumatorii romani care cauta stil, calitate si inspiratie – toate sub un singur brand.