CityVisionMagazine

”Schimbarea începe cu noi”, campania care transformă obiceiurile zilnice în pași spre sustenabilitate

Sustenabilitatea este, cu siguranță, o temă de interes pentru orice consumator, organizație sau brand, dar, în același timp, pare un deziderat greu de implementat și de atins. De aceea, brandurile Persil, Perwoll, Silan, Somat, Colour Catcher, Pur, Clin, Bref, Gliss, Syoss, got2b, Taft, Schauma și Fa au lansat recent campania „Schimbarea începe cu noi”, o inițiativă care își propune să inspire și să motiveze consumatorii să adopte obiceiuri simple, dar semnificative, pentru a reduce impactul asupra mediului.

Campania, desfășurată sub umbrela Henkel Consumer Brands, subliniază importanța micilor schimbări în rutina zilnică ce pot avea un efect major asupra sănătății Planetei. Proiectul oferă soluții ușor de implementat, prin care fiecare dintre noi poate contribui la protejarea mediului.

Economisește apă și energie:

Reducerea consumului de apă:

Alege sustenabilitatea în ambalaje:

Reduce risipa și prelungește viața hainelor:

Optimizarea utilizării electrocasnicelor:

Implementând aceste mici obiceiuri în rutina zilnică de îngrijire personală sau a casei poți contribui concret la reducerea amprentei de carbon și protejarea mediului înconjurător. Cu pași mici, pe care oricine poate să îi facă, putem crea împreună un impact pozitiv asupra Planetei. Pentru mai multe detalii, accesează site-ul: It starts with us | Home