BRINGO depășește pragul de 1 milion de comenzi livrate în 2024
BRINGO, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, trece pragul de 1 milion de comenzi livrate în 2024, consolidându-și poziția de lider pe segmentul de livrare ultra-rapidă de produse alimentare și de necesitate imediată. Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei și o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează o performanță similară în 2024, mizând pe loializarea clienților existenți și pe extinderea continuă a rețelei de parteneri și a ofertei.
Lansat în urmă cu opt ani ca un serviciu local de livrare în București, Bringo se extinde rapid atât la nivel regional, cât și prin diversificarea parteneriatelor cu retaileri. În prezent, Bringo activează în 37 de orașe din România, are 180 de parteneri și o flotă de peste 1100 de personal shopperi, care livrează, în medie, peste 4.000 de comenzi zilnic.
„În momentul de față, acoperim 18 verticale de produse, inclusiv Farma, Pet Shop, Florării, Papetării, Electronice. Avem în medie între 4000 și 4500 de comenzi în fiecare zi, cu vârfuri în zilele aglomerate. Bineînțeles, avem perioade atipice, cum ar fi septembrie, când Back to School aduce un vârf de comenzi zilnic de până la 7.000. Circa jumătate sunt livrate în București, restul în țară, centrele urbane mari, generând și cele mai multe comenzi” precizează Florina Dobre, CEO Bringo
Top 5 produse preferate. 25 de tone de banane comandate.
Potrivit Bringo LifeINDEX, analiza preferințelor de consum arată că în 2024 că cele mai comandate produse sunt apa (naturală plată și carbogazoasă), bananele și castraveții, urmate de pătrunjel și ceapă. La nivel de categorii, cele mai populare includ alimentele proaspete, produsele de uz casnic și farmaceutice.
București, Iași și Cluj- cele mai active orașe. Vineri și sâmbătă, cele mai populare zile. 285 lei, coșul mediu de cumpărături.
În primele 9 luni ale anului, cele mai multe comenzi au fost plasate din București, urmat de Iași, Cluj, Brașov și Constanța, arată Bringo LifeINDEX.
La nivel național, comanda medie, s-a situat în jurul valorii de 285 lei, ușor crescută în zilele de vineri și sâmbătă când comanda medie la nivel național este în jur de 300 lei, comparativ cu luni și marți când se situează în jurul valorii de 272 lei.
Cea mai mare comandă plasată în acest an vine din Cluj, iar valoarea ei se situează în jur de 9000 lei. Cele mai aglomerate zile pentru livrări sunt vineri și sâmbătă atât în București, cât și în restul țării.
Pe fondul intensificării concurenței, BRINGO mizează pe fidelizarea clienților prin componenta umană a interacțiunii, crescând numărul mediu de comenzi per utilizator și menținând o medie de livrare de 86 minute.
„Ne păstrăm statutul de serviciu de personal shopping, punând accent pe componenta umană a interacțiunii. Fiecare comandă este realizată de un personal shopper, care selectează produsele cu aceeași atenție pe care ar avea-o clientul, oferind astfel o experiență de cumpărături personalizată. Continuăm să investim constant în îmbunătățirea experienței utilizatorilor, atât prin optimizarea platformei, cât și prin extinderea serviciilor. Ne propunem să devenim un partener strategic pentru retailerii care doresc să adopte o abordare omnichannel, oferind un canal suplimentar de vânzare adaptat nevoilor consumatorilor moderni”, mai spune Florina Dobre.
BRINGO LifeINDEX este indicatorul care analizează obiceiurile de consum ale utilizatorilor, oferind o imagine clară asupra tendințelor și preferințelor în achizițiile de zi cu zi. Prin monitorizarea și evaluarea constantă a comportamentelor de cumpărare, Bringo LifeINDEX permite identificarea schimbărilor în consum și a preferințelor în materie de produse și servicii. Analizând peste 4.000 de comenzi zilnice la nivel național, BRINGO LifeINDEX se conturează ca un instrument relevant pentru radiografierea pieței, surprinzând în timp real dinamica consumului și oferind date importante despre obiceiurile de consum ale românilor.