CityVisionMagazine

adidas vă invită să vizitați primul magazin outlet din sud estul Europei, ce integrează conceptul de design Pulse

S-a deschis un nou magazin adidas outlet în cadrul centrului comercial Fashion House Pallady de pe A2 – Cernica. Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 523mp și o suprafață totală de 751mp. Acest magazin este deschis sub un nou concept de design și este primul de acest fel din sud estul Europei.

Conceptul de design Pulse reprezintă pulsul comunității sportive. Optimist, dinamic și sincronizat cu ritmul de viață al consumatorilor, inspiră acestora dorința de a se reîntoarce frecvent și a cumpăra din ce în ce mai ușor.

Pulse reflectă și pulsul business-ului la nivel global, aducând o experiență inovatoare, care generează dialog și curiozitate în rândul consumatorilor, ajutându-i să își contureze atât necesitățile de achiziție, cât și dorințele pentru cumpărături viitoare.

Pulse răspunde dinamicii pieței, introducând flexibilitatea modului de prezentare a produselor și trecerea de la moda fast la cea slow, reflectând cererea comercială și nevoile consumatorilor. Acest concept stabilește un nou standard în peisajul de outlet.

Noul adidas outlet are la bază dorința de a oferi, atât celor care fac sport în mod recreațional, cât și sportivilor de performanță, un loc unde găsesc echipamentul de care au nevoie.

Toți vizitatorii vor găsi produse adecvate nevoilor lor, fie că vorbim despre articole sport din gama Performance, sau articole de lifestyle & fashion din gama Originals. Fiind un magazin de tip outlet, prețurile sunt irezistibile, oferind aceeași calitate înaltă, conform standardelor adidas.

”Deschiderea primului magazin adidas outlet din sud-estul Europei ce integrează conceptul de design Pulse a reprezentat un obiectiv major pentru echipa noastră. Ne-am dorit să le oferim iubitorilor de sport și stil urban un loc unde să găsească tot ceea ce și-ar putea dori din oferta brandului nostru, de la echipament sportiv specific, la streetwear și articole de fashion. Suntem întotdeauna gata să ne adaptăm nevoilor pieței, pentru a face sportul accesibil pentru cât mai mulți oameni, indiferent de nivelul de performanță cât și pentru a oferi cele mai căutate articole când vine vorba de fashion.” –  a declarat Sorin Fiscutean, Sr. District Manager Retail & Franchise adidas România.