CityVisionMagazine

Waterdrop devine liantul către un viitor mai sustenabil și lansează colecția Signature Green

Waterdrop, compania ghidată de valori precum protejarea mediului înconjurător și încurajarea unui stil de viață sănătos, revine în atenția publicului larg, sportivilor și amatorilor deopotrivă, cu o nouă colecție de recipiente reutilizabile – waterdrop® Signature Green. Prin promovarea bunelor practici de hidratare, această lansare vine ca un pas firesc pentru a rămâne mereu în echilibru, protejând totodată și resursele planetei.

Fie că sportul este un mod de viață sau activitatea fizică este practicată ocazional, o sursă de hidratare este de nelipsit pentru un antrenament de succes, dar și pentru sănătate. Astfel, sticlele waterdrop® Signature Green ar trebui să fie mereu parte din „echipamentul” tuturor, indiferent de momentul zilei sau de locul ales pentru a face mișcare.

Din punct de vedere al designului, nuanța specială de verde nu a fost aleasă doar din considerente estetice, ci pentru a completa conținutul autentic din fructe și extracte naturale de plante din portofoliul de produse destinate hidratării. Prin lansarea noilor sticle, îndemnul Waterdrop este acela de a oferi o nuanță mai verde acțiunilor noastre cotidiene, iar împreună cu aceștia să lanseze o declarație puternică planetei, angajânu-se în protejarea permanentă a resurselor.

„Ne continuăm călătoria spre un viitor mai sustenabil în semn de recunoștință pentru aceia care ni s-au alăturat în acest demers și pentru care hidratarea a devenit o prioritate. Astfel, confecționarea noilor sticle reprezintă mai mult decât un produs în sine, fiind un omagiu al misiunii noastre. Prin lansarea waterdrop® Signature Green, extindem un capitol foarte drag nouă, de adoptare a unor soluții pentru un stil de viață echilibrat prin acțiuni care protejează mediul înconjurător și care nu au repercusiuni asupra generațiilor viitoare.

Este un prilej de reflecție, întrucât ne reamintim că resursele planetei sunt pe cale de epuizare dacă nu adoptăm obiceiuri care să încurajeze protejarea acestora. Astfel, adăugăm constant pe lista noastră de priorități și pe agenda zilnică idei care să se materializeze constant și produse care variate, în acord cu misiunea și valorile noastre”, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Așa cum natura reînverzește în fiecare primăvară, marcând un nou început și speranța către un sezon prosper, Waterdrop face un nou pas în evoluția sa. Întrucât practicarea unui sport este una dintre cheile unui stil de viață sănătos și sustenabil, Waterdrop a încheiat un nou parteneriat special cu sportivi de renume din lumea tenisului. Astfel, Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz and Cameron Norrie, au devenit atât ambasadori ai brandului, cât și investitori, susținând democratizarea accesului la soluții inovative de hidratare.

Prin lansarea sticlelor într-o culoare cu totul nouă – Signature Green, Waterdrop evidențiază legătura puternică dintre ingredientele naturale și dedicarea constantă față de sustenabilitate. Alegerile de azi nu trebuie să fie un substitut în atingerea scopurilor individuale, ci ar trebui să fie aliniate cu resursele planetei, prețuite și protejate cu fiecare ocazie.