CityVisionMagazine

Jimmy Key tocmai a deschis primul magazin european în București, România

Jimmy Key a deschis primul magazin din România, în ParkLake Shopping Center, ca parte a strategiei sale globale. Ambasadorul Özgür Kıvanç Altan, Elvan Ünlütürk, președintele consiliului de administrație al Jimmy Key, consilierul comercial Naci Akdoğan,  coordonatorul pentru România al Fundației Maarif, Alpaslan Ateș, secretarul general al TİAD, Barbaros Yıkar,  precum și numeroși invitați au participat la evenimentul de deschidere de la ParkLake Shopping Center.

Elvan Ünlütürk, președintele consiliului de administrație al Jimmy Key, cu o  experiență de peste 30 de ani în domeniul produselor textile dedicate femeilor, a declarat: „Jimmy Key este un brand turcesc de îmbrăcăminte pentru femei, fondat în 1997.  Este un brand care te face să simți textura confortabilă și moale a materialelor deosebit de relaxante, care sunt folosite în realizarea produselor de îmbrăcăminte pentru femei. Suntem încântați să aducem pe piața din România stilul unic și  spiritul vestimentar specifice Jimmy Key, ceea ce face parte din strategia noastră de creștere globală. În august am deschis primul magazin din București, în ParkLake Shopping Center. Acest pas este o etapă foarte importantă pentru brand-ul nostru și o dovadă a succesului nostru.”

„ Prin Colecția Primăvară-Vară 2023, Jimmy Key reflectă căldura și energia Mării Egee în magazinele din România. Jimmy Key combină culorile vibrante ale elementelor naturale împreună cu forme originale. În acest sezon, ne-am propus să reflectăm armonia atemporală a universului marin și mixul de alb-albastru să îl asociem eleganței cotidiene, integrând detaliile decupate Trend. Piesele colorate asociate cu spiritul boem urban sunt un stil accesibil tuturor femeilor” a adăugat Elvan Ünlütürk.

 Ünlütürk a subliniat, de asemenea, că Jimmy Key a devenit un brand bine cunoscut în Turcia cu cele 61 de magazine independente. Mai mult decât atât, Jimmy Key plănuiește să deschidă 10 magazine în România, conform strategiei sale globale.  Brand-ul își propune să se impună ca lider în domeniul modei în regiune.