FOREO – lider în domeniul beauty-tech
Un articol publicat de Bloomberg a afirmat că potențiala evaluare a FOREO, brandul suedez de skin-tech, ar putea ajunge la 1 miliard USD într-o potențială tranzacție de achiziție. În 2022, când comportamentul post-pandemic a remodelat piața, FOREO atingea 5 miliarde USD într-o ofertă de la un conglomerat internațional major.
Astăzi, când al doilea trimestru al anului 2023 este aici, FOREO rămâne independent, deoarece își dorește să remodeleze industria frumuseții prin inovare, în timp ce sărbătorește 10 ani de existență.
Industria frumuseții, la fel ca multe alte domenii, a suferit semnificativ în timpul pandemiei COVID-19. Cu un lockdown la nivel mondial și măsuri de distanțare socială în vigoare, multe companii au fost forțate să își oprească activitatea temporar sau să-și reducă drastic operațiunile. Cu toate acestea, industria frumuseții a demonstrat o rezistență și o adaptabilitate remarcabile. Multe companii s-au concentrat pe vânzări online și consultări virtuale, oferind produse și servicii prin platforme online și social media. În plus, pandemia a creat o cerere mai mare pentru produse de îngrijire personală și de wellness, ceea ce a condus la dezvoltarea de noi linii de produse și servicii.
Anul 2023 este definit de „criza costului vieții”, unde inflația se extinde pe piețe și băncile centrale modifică politicile monetare pentru a diminua efectele negative ale acesteia. Astfel, va fi din nou testată rezistența industriei de beauty, deoarece consumatorii se vor concentra pe investirea în nevoile de bază.
Cu toate acestea, FOREO urmează să lanseze 21 de produse diferite în acest an, precum și un nou brand sub umbrela FOREO. FAQ Swiss, care va intenționa să stabilească un nou standard în categoria anti-aging prin tehnologii inovatoare de inginerie elvețiană, cum ar fi terapia cu lumină infraroșie (NIR), radiofrecvența și EMS.
Mario Gomez, Global Commercial Director FOREO, spune: „Strategia noastră se concentrează pe diversificarea noilor tehnologii și funcționalități care vor include și inovații în privința dispozitivelor. FOREO se va aventura în categoria cosmetic skincare, care se va îmbina superb cu produsele emblematice ale brandului”.
În prezent, FOREO activează în 78 de piețe, cu peste 10.000 de magazine, precum și o prezență e-commerce puternică. Brandul își propune să fie în continuare lider în categoria de beauty-tech, deoarece investește puternic în cercetare și dezvoltare prin institutul FOREO și caută start-up-uri pentru a-și extinde portofoliul de tehnologii.