CityVisionMagazine

TOMMY HILFIGER REVINE LA NEW YORK FASHION WEEK

Tommy Hilfiger anunta revenirea in cadrul New York Fashion Week pentru prima data in trei ani, cu un eveniment experimental care va dezvalui cea mai recenta colectie Toamna 2022 „See Now, Buy Now” si va redefini viziunea brand-ului impartasita cu publicul, incorporand atat componenta offline cat si cea digitala.

Evenimentul va avea loc pe 11 septembrie la ora 7 p.m. EST si va oferi o experienta interactiva inspirata din viata creativa unica specifica New York-ului: un epicentru pentru oameni si subculturi, un mix intre lo-fi si hi-tech si o fuziune de stil si creativitate. Atmosfera si tot ceea ce este specific orasului New York – locul de nastere al brand-ului TOMMY HILFIGER – vor iesi la suprafata in cadrul evenimentului unde oamenii se vor conecta prin momente spontane de creativitate prezente printr-o expozitie IRL amenajata la Skyline Drive-In din Brooklyn si o activare paralela in metaverse.

Cand m-am gandit unde sa aiba loc lansarea revenirii la Fashion Week, imediat inima mea s-a indreptat catre cultura creativa emblematica a New York-ului”, a spus Tommy Hilfiger. „Acesta este locul in care moda, arta, muzica si divertismentul s-au reunit atunci cand mi-am inceput activitatea in industrie. Si astazi, aceasta abordare este in continuare cea care ma inspira sa interactionez cu acele comunitati relevante, construind noi experiente creative. Acest sezon este despre mixul dintre ideile mele creative care se gasesc in mostenirea brand-ului si noile concepte de evenimente live si lumi virtuale. Este expresia perfecta pentru valorile in care credem,  in timp ce aducem un omagiu radacinilor noastre prin revenirea la NYFW

Colectia TOMMY HILFIGER Toamna 2022 va prinde viata prin activarile multimedia inovatoare ale brand-ului – de la New York pana la capitalele europene pana la Chengdu si nu numai. Parteneriatele cu influencerii globali vor debuta pe podium si in afara lui, si vor pune in evidenta nota distincta TOMMY HILFIGER, si anumereinterpretarea a ceea ce inseamna stilul prep clasic.

O premiera in industrie va fi transmiterea live a activitatii de pe podiumul „See Now, Buy Now” pentru comunitatea globala Roblox care zilnic reuneste peste 50 de milioane de utilizatori, insotita de avatare imbracate in stilurile TOMMY HILFIGER Toamna 2022, care vor acapara New York-ul, sub forma sa de oras virtual reinventat. Parteneriatul brand-ului cu platforma globala multiverse a fost lansat in decembrie 2021 si continua sa se dezvolte prin noi proiecte.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.