Marina Rinaldi lansează noua colecție de vară
Marina Rinaldi Group a fost fondat în 1980 și își ia numele de la străbunica fondatorului Max Mara Fashion Group, Achille Maramotti, începând cu 1984 colecțiile sale au fost disponibile la nivel internațional în magazinele din orașe precum Paris, Tokyo, Moscova și Düsseldorf.
Marina Rinaldi a fost primul brand de modă preocupat de nevoile femeilor plus-size.
Marina Rinaldi prezintă noua colecție de vară care te va face să visezi la plajele însorite de pe Riviera Francează și din Provence. Colecția are la bază inspirații diverse pornind de la destinații de călătorie la lumea creatorilor de sticlă, precum Daum și Venier, a artiștilor emblematici pentru arta contemporană, ca Louise Nevelson și David Hockney.
Nuanțele infinite de albastru sunt în prim planul noii colecții, iar printre piesele cheie se regăsește rochia lungă cu volane și cămașa din tafta în culori puternice. Mergând în continuare pe nuanțe de albastru, denimul, un must-have al acestui sezon este și el prezent în noua colecție, prin intermediul pantalonilor și al cămășilor.
Colecția Elegante
Sezonul continuă să aducă un omagiu marilor companii franceze și italiene de sticlărie. Frații Daum au fost cei care au contribuit la creșterea și dezvoltarea unei mici firme de sticlărie în Nancy, fondată de către tatăl lor în 1878, urmând să câștige medalia Grand Prix la Expoziția Universală de la Paris din 1900, ceea ce i-a poziționat în vârful sectorului sticlei decorative. Noua colecție Marina Rinaldi a fost inspirată din culorile focului care ard în cuptoare lui Pietro și Riccardo Ferro. Dacă tranziția între primăvară și vară are în focus culori neutre, dar totodată este caracterizată printr-un stil feminin și delicat, atemporal, piesele precum tunica sau pantalonii largi sunt disponibile în culori vibrante ce te vor scoate din anonimat și cu care vei reuși să te faci remarcată în orice loc.
Colecția Voyage
Colecția Voyage are în focus în acest sezon grija pentru mediu, colecția fiind realizată 100% din materiale ecologice. De aceea, reprezentații brandului au inclus în colecție țesături și accesorii din materiale durabile care au un impact redus asupra mediului, în acest fel imbrăcămintea putând rezista testul timpului. Viziunea companiei pe termen mediu și lung este aceea de a crea materiale durabile, însă fără a neglija tendințele.