TOMMY HILFIGER FACE URMĂTORII PAȘI SPRE REPREZENTAREA MINORITĂȚILOR

Tommy Hilfiger anunță începerea unor parteneriate cheie în cadrul proiectului People’s Place Program. Având la bază lunga istorie de colaborare a lui Tommy Hilfiger cu diverse talente, voci remarcabile din comunitate BIPOC, parte din lumea modei, se vor alătura proiectului cu scopul de a promova comunitățile nereprezentate corespunzător.
People’s Place Program este o piatră de temelie în eforturile noastre de a deschide ușa tuturor celor care au fost ignorați de industria fashion, a declarat Tommy Hilfiger, Designer Principal, Tommy Hilfiger Global. Acest spirit primitor a fost întotdeauna un fundament al brand-ului nostru și suntem aici pentru a face mai mult și pentru a face mai bine.
People’s Place Program a fost lansat în iulie 2020, având ca sursă de inspirație primul magazin care purta același nume, înființat de Tommy Hilfiger în 1969, în orașul său natal, Elmira, NY. Prin acest proiect se dorește amplificarea eforturilor companiei și dedicarea resurselor necesare pentru a dezvolta oportunități și a crește vizibilitatea comunităților neprezentate corespunzător în industria modei și a confecțiilor din întreaga lume. Platforma acționează pe baza acestor angajamente prin trei piloni – Parteneriate și Reprezentare, Asistență în Carieră & Acces la Industrie și Leadership în Industrie – cu obiectivul de a realiza schimbări semnificative și de lungă durată.
Se anunță astfel cu entuziasm prima rundă de parteneriate People’s Place Program, oferindu-i oportunitatea lui Tommy Hilfiger ca pe tot parcursul anului să colaboreze cu lideri recunoscuți pentru promovarea incluziunii și a diversității.
Campaniile, activitatea în social media și colaborările Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger caută ca prin acoperirea globală de care se bucură să reunească comunitățile ca împreună să stimuleze schimbările pozitive. Campaniile Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS prezintă un mix divers de influenceri, a căror activitate se concentrează fie pe componenta socială, fie culturală sau creativă – activiști, muzicieni, poeți, dansatori, producători de film și multe altele – a căror muncă inspiră oameni din întreaga lume.
Luna aceasta, canalele de social media ale brand-ului vor aduce în atenție comunitatea de culoare, reprezentată inclusiv prin muzicianul și producătorul Saba, și colectivul de echitație și mentorat Compton Cowboys, cu scopul de a evidenția momentele semnificative din istoria americanilor de culoare și a sărbători oamenii și cultura care îi inspiră în fiecare zi.
Pe parcursul verii, Tommy Hilfiger va lansa colecții capsulă realizate în colaborare cu actrița, modelul și activista, Indya Moore, și designer-ul de modă Romeo Hunte, căruia Tommy Hilfiger îi este mentor de mult timp. Prin aceste colaborări, Indya și Romeo dau fiecare voce spiritului autentic al individualității și exprimării de sine pe care amândoi îl întruchipează. Asocierea cu noua generație a celor care produc schimbări devine un prilej de bucurie pentru Tommy Hilfiger, având oportunitatea de a le împărtăși viziunea cu fanii din întreaga lume.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
People’s Place Program contribuie la misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă” – ceea ce face ca incluziunea să fie o componentă centrală a activității brand-ului, la nivel intern și extern. Pentru mai multe informații despre călătoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, din perspectiva problemelor legate de mediul înconjurător dar și din punct de vedere social, accesați sustainability.tommy.com.