Castrol lansează un program de garanție a motorului
Toate costurile pentru noua garanție sunt acoperite de Castrol – nu există nicio taxă pe care s-o achite clientul sau service-ul participant*.
În total, 8000 de service-uri independente operează pe piața românească, iar numărul service-uri din rețeaua Castrol SERVICE se ridică la 220.
Potrivit Castrol, cele mai mari nevoi ale antreprenorilor care dețin un service in România sunt nevoia de a recruta oameni buni, în special mecanici auto, accesul la know-how și la sisteme de gestionare.
Asigurarea acoperirii garanției este unul dintre principalele motive pentru care clienții folosesc service-uri francizate și, prin programul Castrol Garanția Motorului, service-urile independente pot oferi acum la rândul lor un nivel similar de siguranță, cu sprijinul unui brand bine cunoscut și de încredere.
Clienții service-urilor participante se pot înscrie pentru programul Castrol Garanția Motorului accesând: www.castrol.ro/garantie. Dacă este nevoie ca aceștia să solicite reparații în temeiul garanției, solicitarea pentru acestea trebuie înregistrată online.
“Acest nou program de garanție pe care îl oferim ajută service-urile independente să poată oferi clienților lor un avantaj suplimentar tangibil, pentru faptul că aceștia și-au întreținut mașina folosind ulei Castrol”, a declarat Layla Yebaile, Head of Marketing Indirect Channel la Castrol. „Nu există niciun risc financiar pentru service-ul participant, în cazul în care ar exista o problemă cu motorul, în urma unei reparații sau a unui schimb de ulei. Programul de garanție oferă mai multă liniște clientului și furnizează de asemenea și o altă modalitate pentru business-uri de a se diferenția”.
Note:
*Termeni și condiții aplicabile. Castrol va acoperi doar piesele motorului care sunt enumerate aici: https://www.castrol.com/ro_ro/romania/home/car-engine-oil-and-fluids/castrol-engine-warranty/terms-and-conditions.html
Service-urile care sunt interesate să facă parte din rețeaua Castrol Service pot afla mai multe informații sunând la nr. de telefon: +4021.30.30.500 sau pot trimite mail la: castrolro@castrol.com
Cum puteți face cererea de garanție
Clientul își depune cererea prin intermediul formularului online, disponibil în cadrul site-ului www.castrol.ro/garantie. Odată ce Castrol a primit și a autorizat cererea, clienții vor fi contactați de către service-ul lor pentru a programa o inspecție sau o vizită la domiciliu, în cazul în care vehiculul nu poate fi condus. Personalul service-ului va investiga problema folosind o evaluare tehnică emisă de Castrol și va furniza apoi un aviz pentru lucrări. Clientul trimite această notă către Castrol și va primi un răspuns în decursul a cinci zile lucrătoare, în care va fi consiliat cu privire la pașii următori. Cu o săptămână înainte de sfârșitul garanției de 12 luni, cei înscriși în program vor primi un e-mail prin care vor fi informați că aceasta urmează să expire.