Un interviu cu Silvia Popescu, fondatoarea magazinului multi-brand cu haine pentru copii, Monellisi
Am descoperit in Silvia Popescu un om cu picioarele pe pamant, un anteprenor careia ii place sa riste si care a fondat un brand de la 0. Un brand care se adreseaza unui public nisat in Romania, dar pe care spera ea sa il creasca cat mai frumos posibil. Mai multe despre Silvia, cat si despre brandul Monellisi, un magazin multi-brand cu haine pentru copii aflati in randurile de mai jos.
Care este povestea din spatele brandului Monellisi?
Silvia Popescu, Monellisi: Este o poveste foarte frumoasa…. Monellisi s-a născut acum 3 ani in Italia. Eram la mare și ma gândeam la un nume de brand care sa atragă atenția și mi-a venit aceasta idee, deoarece monelli in italiana înseamnă neastâmpărat. Ii spui unui copil ca e monello adică e energic și nu are stare. Iar asa am legat acest cuvanT de numele meu, Silvia, si așa s-a născut brandul Monellisi.
Ca si business, Monellisi este un magazin multi-brand cu haine pentru copii cu vârste cuprinse intre 0 si 16 ani,iar la noi puteti descoperi branduri de top precum Moncler, Armani, Simonetta, Calvin Klein, Hugo Boss, Liu Jo, Ferrari, Le Bebe, si multe altele.
Care sunt marile provocari pe care le-ai întâmpinat la început de drum?
Silvia Popescu, Monellisi: Pot sa spun ca provocarile nu sunt doar la inceput de drum. Nu scapi de ele niciodata. In primul rând, in Romania, mentalitatea oamenilor pentru a cumpara haine scumpe, deoarece copilul, atunci cand e mic, creste foarte repede… Insa multe mamici nu constientizeaza importanta materialelor, alergiile la care sunt dispusI copii mici, dar si faptul ca orice lucru ieftin nu este neaparat de calitate. Are mama mea o vorba: “Mai bine un lucru bun, decat 10 proaste.” Am multe cliente care cunosc brandurile pe care le am in magazin si stiu ca un lucru de calitate costa. Insa pot sa va spun ca nu costa foarte mult, deoarece nu avem un adaos mare, iar de preturi de multe ori sunt surprinse chiar si clientele fidele.
Cum te-a afectat aceasta criza si ce masuri concrete ai luat?
Silvia Popescu, Monellisi: Criza m-a afectat cum a afectat toate domeniile si toate brandurile de pe piata. Nu am luat nicio masura speciala in acest sens, eu lucram de mult la site-ul nostru si imi doream sa vindem online si probabil a fost o coincidenta, insa am lansat site-ul online chiar in pandemie. In mare parte, am lăsat lucrurile așa cum sunt, in schimb am promovat o perioada de reduceri masive ca sa putem multumi si clienții și sa putem rula marfa.
Ce planuri de viitor ai?
Silvia Popescu, Monellisi: In primul rând vreau sa fac cunoscut magazinul Monellisi in București mult mai bine pentru ca încă nu ne stie multa lume, sa promovam site-ul și vânzările online și poate cine stie, dacă lucrurile vor evolua, sa mai deschidem și in alte orașe. In acest sens, am inceput sa colaborez cu influencers si sa ma adaptez noului trend. Ne-au vizitat pana acum Maria Vigheciu, Betty Blu, Silvia Saveschi, Sweet Paprika si multe altele si voi continua sa merg pe promovari cat mai naturale, insa de impact.
Unde te putem găsi?
Silvia Popescu, Monellisi: In primul rand, vindem online pe www.monellisi.com si fizic suntem prezenti in Bucuresti, pe Intrarea Tudor Stefan, numarul 25 si in Pitesti, pe strada Justiției, Nr. 33, Parter, Bl13. Bineinteles, ne gasiti si pe Facebook: facebook.com/Monellisi/ , dar si pe Instagram: instagram.com/monellisi/
Ai vreo campanie sau reducere pe care o promovezi in acest moment?
Silvia Popescu, Monellisi: Desigur. Asa cum am spus in randurile de mai sus, nu am luat masuri speciale in aceasta perioada. Insa, asa cum de altfel o faceam si in alte sezoane, avem reduceri de pana la 50%, iar preturile sunt mici, mici, mici la niste produse absolut superbe. Va astept sa ne vizitati in cele doua magazine sau online pe www.monellisi.com si sa va convingeti!