Un interviu cu Andreea Urban, fondatoarea brandului Namiko
Pentru ca este o perioada destul de dificila pentru noi toti, ne-am gandit sa va aducem in atentie oameni frumosi, persoane care au nevoie de sustinere si de promovare in aceasta perioada, prin urmare am stat de vorba cu Andreea Urban, fondatoarea brandului Namiko: “Din dragoste pentru copii, pentru frumos, pentru moda si pentru materiale naturale am creat Namiko!” Mai multe cititi chiar in interviul de mai jos.
Care este povestea din spatele brandului tau?
Andreea Urban, Namiko: Din dragoste pentru copii, pentru frumos, pentru moda si pentru materiale naturale am creat Namiko!
Namiko este al 3-lea copil al meu, cum imi place mie sa-i spun, care a aparut tumultos in viata mea, cu multa munca, cu multa perseverenta si multe peripetii. Dar, asa cum stim, ce vine cu greutate e si mult asteptat.
Namiko este un concept slow fashion, un brand de haine pentru copii si femei, haine facute cu grija din materiale naturale precum inul si lana. Datorita materialelor folosite, hainele pe care le produc sunt durabile, iar modelele create sunt atemporale, gata sa bucure generatii, indiferent de trendurile care vor tranzita lumea modei.
Dupa multe cautari, schimbari, modificari s-a nascut Namiko, in linie cu valorile brandului, natural, minimalist, confortabil.
Care sunt marile provocari pe care le-ai întâmpinat la început de drum?
Andreea Urban, Namiko: Cu toata experienta mea in multinationale, cursuri si traininguri facute de-a lungul timpului, nimic nu se compara cu administrarea propriului business.
Din ce in ce mai multe ateliere s-au indreptat catre aceasta piata, cea a produselor din fibre naturale, iar una dintre cele mai mari provocari a fost ca a trebuit sa vin cu ceva ca sa-mi scoata produsele in evidenta, asa ca am decis sa nu fie doar functionale.
Colectiile Namiko te fac sa simti o poveste, sa te simti mai aproape de energia pozitiva pe care natura ne-o ofera prin fibrele naturale pe care le folosim. Hainele Namiko nu sunt doar tesaturi naturale, sunt sentimente pe care incerc sa le transmit clientilor care aleg sa le poarte.
Sa transmit un sentiment de bine, sa fac clientul sa se simta unic este o provocare zi de zi, pe o piata sufocata de poliester.
Cum te-a afectat aceasta criza si ce masuri concrete ai luat?
Andreea Urban, Namiko: Lansarea oficiala a site-ului a fost programata initial in Martie, dar s-a suprapus cu declansarea starii de urgenta. Intarzierile au venit din partea furnizorilor (producatori de tesaturi, firme de transport, etc.) ceea ce a intarziat cu aproximativ 3 luni lansarea oficiala.
Daca initial trebuia sa lansam colectia de primava-vara la inceperea sezonului, am fost nevoiti sa o lansam in plina vara cand multi clienti deja si-au achizitionat mare parte din garderoba sezoniera.
Avem o grija sporita in ceea ce priveste procesul de productie si ambalare a hainelor. Materialele sunt calcate cu abur, inainte de a le livra pentru a ne asigura ca respecta normele de igiena conforme nu doar cu vremurile de acum.
Un alt aspect pe care l-am intampinat in aceasta perioada este ca parintii investesc mai putin in haine deorece sunt mai atenti la buget, iar cei mici nu mai petrec la fel de mult timp afara.
Am fost nevoita sa suplimentez bugetele de marketing si sa analizezi canale noi de vanzare (influenceri, market-place-uri, etc.). In continuare sunt interesata sa colaborez cu influenceri. 🙂
Ce planuri de viitor ai?
Andreea Urban, Namiko: Pe termen scurt voi lansa o linie de accesorii care sa completeze tinutele din in si hainele din lana merino pt perioada de toamna. Pe termen mediu – lansarea colectiilor pentru femei. Pe termen lung – canale de vanzare pentru vestul EU.
Unde te putem găsi?
Andreea Urban, Namiko: Atelierul este in Galati, dar momentan vanzarea se face doar in mediul online, pe www.namikostore.ro
Ai vreo campanie, reducere pe care o promovezi in acest moment?
Andreea Urban, Namiko: Clientii se pot bucura de reducere 25% folosind codul NAMIKO.