CityVisionMagazine

Soso Skin, minuni pentru piele

Tenul nostru spune o poveste, iar fiecare capitol poate reprezinta o întreagă aventură. În contextul actual am învățat să apreciem tot mai mult ceea ce avem la îndemână, chiar la noi în țară. Sunt atâtea branduri de cosmetice românești despre care ar trebui să auzim mai des, deoarece folosesc ingrediente naturale. Astăzi vă prezint un brand ca un basm. În laboratoarele sale, zâna farmacist robotește, de la răsărit pân-la apus, să pregătească minuni pentru piele. Ea amestecă lacrimi de prințesă, proaspăt scurse, într-un demachiant tandru și blând. Apoi atingerile regale din crema de zi vă vor mângâia ca o regină mamă. Din scoarțe fragede, numai de ea știute, extrage tinerețe fără bătrânețe și pregătește cremuri pentru vremuri. La apus, culege praf de stele și-l pune cuminte într-un exfoliant. Nu-i așa că v-am făcut curioși? Sorina Alexandra Ciurlea, farmacist și zână în laborator, ne-a dezvăluit câteva din secretele sale magice.

Care este povestea brand-ului Soso Skin? Spuneți-ne mai multe despre dumneavoastră.

Suntem un start-up tânăr, dar cu ambiții mari. Eu sunt farmacist și mi-a plăcut încă din facultate să combin ingrediente pentru a obține un produs finit. Mă fascina faptul că din mâna mea pot apărea „minuni”, tocmai de aceea sloganul nostru este: „minuni pentru piele”. Dar, dincolo de fascinație, în spatele „reţetelor” noastre stau mulţi ani de studiu şi experienţa mea, atât în farmacie, cât şi ca cercetător universitar. 

În copilărie, mama mă alinta Soso. De atunci mi-am imaginat că voi folosi pseudonimul Soso pentru ceva și iată că la maturitate a apărut Soso Skin.

Cum v-ați transformat visul în realitate?

Povestea a început când m-am înscris la un curs de antreprenoriat. A fost un curs în cadrul programului Start-up Plus, program care finanța 40 de proiecte câștigătoare din vreo 300 depuse. Inițial, îmi propusesem să fac doar cursul, să învăţ ceva nou, fără să particip la competiție. Mai apoi, poate și motivată de tot ce acumulam, mi-am luat inima în dinți, am scris proiectul și l-am depus. Recunosc, n-am avut prea multe aşteptări, dar ideea mea a fost considerată bună, aşa că a primit finanţare. Așa s-a născut Soso Skin, primul meu bebeluș, cum îmi place mie să-i spun. Al doilea bebeluș a venit pe lume acum câteva luni, îl cheamă Rareș Ioan și are ochi albaștri. 

Ce produse cuprinde portofoliul Soso Skin? Ce ingrediente conțin acestea?

Am început cu o linie de produse pentru ten mixt/gras, care are cinci produse cosmetice: două tipuri de cremă, un demachiant, un ser exfoliant și o mască. Practic, utilizarea gamei de produse poate constitui un ritual zilnic de îngrijire a tenului mixt/gras. Dacă vrem o piele sănătoasă, un ten luminos, e extrem de important să avem o rutină de îngrijire, să ne acordăm puţin timp, să nu uităm în nicio zi de demachiere şi hidratare şi să ne alegem produsele cu mare atenție. Nu vindem tratamente, ci produse de întreţinere a pielii. Ne preocupă, în primul rând, ingredientele pe care le folosim, acestea sunt naturale: uleiuri vegetale și esențiale, ape florale, conservanți naturali. Ținem mult la calitatea ingredientelor și a ambalajelor așa că ne asigurăm că furnizorii noștri livrează produse certificate și de cea mai bună calitate.

De ce ați ales aceste nume? De unde v-a venit ideea? 

A fost o idee spontantă, care mi-a venit după o discuţie cu sora mea. Ea încercase o mostră de demachiant şi mi-a spus: „parcă m-am scăldat în lacrimi de zână”. Mi-a plăcut atât de mult reacţia ei încât am spus că acesta va fi numele produsului. Ea mă şi alintă „zână”, aşa că împreună am început un joc al imaginaţiei şi asta a ieşit: Lacrimi de Zână – demachiant, Praf de Stele – ser exfoliant, Atingere Regală – cremă hidratantă, Cremuri pentru Vremuri – cremă antirid şi Sărut pe Tâmple – mască purifiantă.

Ce aveți în plus față de concurență? Cum vă diferențiați pe piața produselor de la noi?

Ne diferenţiază, în primul rând, ingredientele, comparativ cu produsele cosmetice mass market. Producem în cantităţi mici, cu termene de valabilitate scurte, pentru că un produs bun e cel care are ingrediente active naturale și fără conservanți chimici. Apoi, observ din reacţiile clientelor mele, că ne diferenţiază faptul că avem o poveste. Feedback-ul lor e esenţial. Sunt cliente care îmi spun că au devenit dependente de cremele noastre, sau că odată cu “Lacrimile de Zână” au transformat demachiatul din corvoadă în plăcere. Cea mai mare bucurie e când unele dintre ele îmi scriu că li s-a terminat un produs şi au nevoie repede de altul, pentru că nu mai pot folosi altceva. 

Ce planuri aveți pentru 2020 și 2021?

Ne propunem să dezvoltăm şi alte game de produse. Lucrăm acum la o linie de produse pentru corp și vrem să aducem, în scurt timp, pe piață mai multe tipuri de măști. În perioada următoare vom veni cu o gamă de produse pentru ten normal/uscat.

Unde vă pot găsi cititorii noștri?

Laboratorul nostru este în Timişoara, dar nu facem vânzare directă. Suntem, însă, online pe www.sososkin.ro şi pe paginile de Facebook şi Instagram, Soso Skin. Petrecem destul de mult timp acolo, aşă că răspundem şi mesajelor.