CityVisionMagazine

Interviu cu Robert Preda, fondatorul Agentiei VIVINET – Agentie de Marketing Online

Salut Robert, spune-ne te rog mai multe despre poveastea voastra, a agentiei VIVINET.

Robert Preda: Pentru a povesti despre cum a luat nastere agentia, ar trebui mai intai sa spun cateva cuvinte despre mine. Activez in domeniul marketingului online si al comertului electronic, de peste 7 ani de zile, timp in care am invatat foarte multe lucruri, in rolurile pe care le-am avut, in companii precum: Estee Lauder Romania, Altex, Homelux samd. Avand rezultate foarte bune, am simtit ca pot ajuta mai multe companii si branduri, in atingerea rezultatelor dorite. Astfel am infiintat aceasta agentie digitala numita VIVINET, prin intermediul careia sustinem companiile in dezvoltarea lor.

Cum va diferentiati voi fata de alte agentii de marketing online?

Robert Preda: Fiecare agentie are plusurile si minusurile ei. Nu doresc sa discut despre alte agentii, doar pentru a ne evidentia pe noi. As vrea sa subliniez ce anume ne face pe noi mai speciali, si anume faptul ca atunci cand semnam un nou contract, vrem sa intelegem cat mai bine business-ul pentru care lucram, care ii sunt provocarile, si lucram la o strategie care sa se potriveasca respectivei companii, plecand de la obictivele acestora si mergand pana la cel mai mic detaliu. Nu suntem adeptii tiparelor, pentru ca ce merge bine pentru o companie, e posibil sa nu mearga pentru o alta.

Care sunt industriile in care activeaza clientii vostri?

Robert Preda: Ponderea cea mai mare a clientilor nostri sunt magazinele online din diferite industrii precum: Fashion, Baby, Home & Deco, Beauty, dar avem de asemenea clienti ce nu sunt magazine online, ci ofera servicii in industrii precum: DDD, Auto, Imobiliare, Servicii Medicale, Curatatorii, samd.

Cum vezi marketingul online vs. marketingul offline? 

Robert Preda: Eu nu cred ca acestea ar trebui privite ca un versus ci mai degraba le-as privi ca un intreg. Atunci cand faci o campanie de marketing, trebuie sa o gandesti integrat, atat online cat si offline, pentru ca atat marketingul online cat si cel offline, se influenteaza unul pe celalalt. Un avantaj al marketingului online este faptul ca este totul transparent, rezultatele pot fi masurate foarte usor, si atunci, companiile isi pot masura ROI ( return of investment ).

Stiu ca marketingul online exprima defapt mai multe canale de promovare. Voi pe care le folositi?

Robert Preda: Daca as raspunde scurt, as spune ca pe toate. Dar totul pleaca de la client si de la obiectivele acestuia. Noi suntem o agentie care acopera toate mediile importante de promovare, precum Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads samd. Cum spuneam pe la inceput, noi suntem o agentie ce ofera servicii de marketing online complete, personalizate pentru fiecare client in parte.

In actualul context al COVID-19, cum au reactionat companiile cu care voi colaborati?

Robert Preda: Si pentru noi, cat si pentru clientii nostri, a fost un context nou care cumva ne-a luat prin suprindere, nestiind cum sa reactionam in prima faza. Unii dintre clientii nostri, s-au speriat si au suspendat toate campaniile, altii au simtit un potential si au investit mai mult. Oamenii stand acasa, au petrecut mai mult timp online, iar vanzarile din mall-uri/centre comerciale s-au mutat in online. Am vazut industrii care au vandut in fiecare zi ca de Black Friday, facand cu greu fata numarului mare de comenzi.

Ne poti da si un exemplu?

Robert Preda: Da, sigur. Pentru ca saloanele de infrumusetare au fost inchise, doamnele si domnisoarele si-au comandat produsele necesare, pentru a le folosi singure acasa. Astfel industria de produse beauty a avut cresteri foarte mari. Poate ca va intrebati, de ce, luand in considerare ca se sta acasa?! Ei bine, femeile vor sa fie frumoase, ingrijite, in orice imprejurare, chiar daca sunt in confortul propriei locuinte.

Noi ca si agentie de digital marketing ne-am pliat pe cerintele clientilor in contextul coronavirusului, insa i-am sfatuit pe toti sa comunicam cu clientii, astfel incat sa nu exploatam contextul actual, nefiind benefic brandului, ci din contra sa comunicam deschis cu clientii si sa le oferim informatii care sa-i ajute si sa le ofere increderea necesara pentru a finaliza achizitiile. Speram sa trecem cu totii peste aceasta perioada si sa ramanem cu o lectie care sa ne ajute sa reactionam din timp pe viitor.

VIVINET – Agentie Marketing online

Ne gasesti aici: https://www.vivinet.ro/

Pe Facebook suntem aici: https://www.facebook.com/vivinetro/