CityVisionMagazine

TOMMY HILFIGER A CUCERIT EMPORIUM MELBOURNE CU O INSTALAȚIE POP-UP ART

Tommy Hilfiger anunță că a transformat interiorul Emporium Melbourne Mall într-o galerie de artă digitală pentru o singură zi, găzduind un eveniment de celebrare cu 3.000 de vizitatori pe data de 15 noiembrie 2019. Activarea multifațetată destinată consumatorilor a marcat prima vizită a lui Tommy Hilfiger în Australia și sosirea acestuia la Melbourne, după două zile petrecute în Sydney. Instalația a prezentat cele mai bune colecții TOMMY HILFIGER.

Titrat „Hypa-Hilfiger” și creat în parteneriat cu artistul de lumini Kit Webster, evenimentul a adus un omagiu realizărilor creative ale orașului Melbourne, care servește ca un hub înfloritor pentru artă, muzică și modă. „Hypa-Hilfiger” a prezentat o amalgamare a acestor influențe, promovând conexiunea culturală și descoperirea artistică. Vizitatorii au explorat operele de artă digitalizate și sculpturile futuriste, cubice, care au fost concepute pentru a aduce un omagiu străzilor din Melbourne. Fanii brandului s-au bucurat și de spectacole live susținute de TKAY MAIDZA, împreună cu DJ FLEX MAMI și Denzel de la The Voice Australia.

În timpul evenimentului, designer-ul  Tommy Hilfiger a vizitat noul magazin emblematic TOMMY HILFIGER Emporium Melbourne, înainte de a participa la o discuție energizantă pe scenă cu gazda evenimentului, Ksenija Lukich, în cadrul căreia s-a angajat cu mulțimea și a discutat despre viitorul brandului. Participanții au fost invitați să participe la o activare digitală folosind funcția AirDrop. Cei care au participat la activarea inovatoare AirDrop au câștigat o șapcă TOMMY HILFIGER în ediție limitată.