CityVisionMagazine

Sport|Couture toamna/iarna 2019

Marți, 12 noiembrie, conceptul Băneasa Xclusive a continuat prin prezentarea unei selecții de piese pentru toamnă/iarnă 2019 propuse de brandurile momentului, în cadrul magazinului multibrand Sport|Couture, prezent exclusiv în Baneasa Shopping City! În acordurile pieselor lui Mark Stam, cei peste 60 de invitați s-au bucurat de cadrul exclusivist și au experimentat destinația absolută pentru cadoul ideal!

Conceptul deja consacrat Băneasa Shopping City celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tagline „All in the Name of Fashion”, devenit deja sinonim cu Băneasa Shopping City. Cu peste 50 de branduri disponibile în exclusivitate și peste 350 de magazine, centrul comercial este locul în care au loc cele mai importante premiere din lumea modei și ale shopping-ului. Aici ajung pentru prima dată toate produsele care ulterior devin obiectul dorinței a mii de oameni, lansările de branduri în exclusivitate, colecțiile capsulă, produsele în ediție limitată sau experiențele unice de shopping ce se întâmplă în premieră la Băneasa Shopping City.

La Sport|Couture, sezonul toamnă/iarnă 2019 este dominat de trendul streetwear, în care branduri precum Burberry, Yves Salomon sau Madeleine Thompson prezintă piese casual în variante elevate, folosind texturi luxuriante de mătase fină, cașmir și blană naturală, pentru a obtine look-uri sofisticate într-o estetică foarte modernă. Accentele metalice sunt mereu prezente în sezonul rece, în anticiparea perioadei festive, iar Zadig&Voltaire, Marc Jacobs și Red Valentino nu dezamagesc în acest sens: aplicații cu ștrasuri, materiale sclipitoare sau paiete detaliază rochii și costume foarte versatile, perfecte pentru petrecerile de sezon. Segmentul masculin nu este dezavantajat, avand o varietate amplă de branduri precum Burberry, Zegna, Paul Smith, Just Cavalli, Tod’s și multe altele, prezentând colecții pentru tânărul modern, dar și pentru bărbatul stilat, într-un mix upper casual.