CityVisionMagazine

Starbucks deschide a treia cafenea din Piața Unirii, București

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis a 44-a cafenea din România, la parterul clădirii Day Tower, Bulevardul Unirii 37A. Cu această nouă locație, numărul total al cafenelelor Starbucks din zona Piața Unirii ajunge la 3.

Noua cafenea este proiectată cu scopul de a reflecta experiența interacțiunii, dar și specificul zonei pe care o deservește – energie, dinamism, eleganță. Clienții sunt așteptați în cafeneaua care se întinde pe o suprafață de 171 m2, cu băuturile delicioase Starbucks pe bază de espresso. Confortul și atmosfera caldă le permit clienților să se relaxeze și să se bucure de amestecul perfect de cafea prăjită și aromele tentante ale preparatelor delicioase.

„Zona Piața Unirii reprezintă unul dintre cele mai importante poluri economice din oraș, de aceea ne bucurăm să aducem expertiza cafelei Starbucks și în cea mai mare clădire de birouri din Piața Unirii, Day Tower”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional România și Bulgaria.

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator independent de restaurante din Europa Centrală și de Est. Compania își dezvoltă, de asemenea, operațiunile în Europa de Vest, Rusia și China. AmRest operează branduri cunoscute la nivel internațional, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, și este, de asemenea, proprietarul lui La Tagliatella și două concepte chinezești: Blue Frog și KABB. În prezent, compania deține aproximativ 1650 de restaurante în 16 țări.