CityVisionMagazine

HARDOT, pantofi cu personalitate

Hardot este un brand românesc premium de pantofi, lansat în iulie 2014, din pasiunea pentru încălțăminte a designerului Dana Iuga și spiritul antreprenorial al partenerei sale, Alina Popa. Acestea consideră că pantofii sunt punctul forte al oricărei ținute și astfel a rezultat modelul perfect: un toc de 12 cm, curbură atent calculată și un decupaj incitant. Gândiți pentru a pune în evidența eleganța gleznelor și senzualitatea musculaturii picioarelor, pantofii Hardot accentuează feminitatea posesoarei acestora.

Care este filosofia brandului HARDOT? Cum aţi pus prima piatră de temelie?

HARDOT s-a născut din pasiunea noastră pentru tocul înalt și din dorința de a-l pune într-o altă perspectivă, atât din punct de vedere al produsului, cât și al mentalității. Prima piatră de temelie oficială a fost pusă atunci când pe 17 iunie 2014, certificatul de naștere a iubitului nostru HARDOT, a fost eliberat.

Cine se află în spatele brandului? Spuneţi-ne mai multe despre dvs.

Noi suntem Alina și Dana, The Bussiness Woman și The Shoe Designer. Amândouă am împărtășit o dragoste aparte față de pantoful cu toc, și după multe discuții și idei puse pe hârtie am luat hotărârea să materializăm această dragoste. Astfel am creat pantoful HARDOT, menit să sublinieze feminitatea și senzualitatea femeii care îl poartă.

Ce proiecte aveţi programate pentru anul în curs?

Luna aceasta, urmează să lansăm noi modele de pantofi. Iar în foarte scurt timp produsele noastre se vor găsi în magazinele Victoria Gallery din Timişoara şi Constanţa.

Care a fost cel mai excentric model creat vreodată?

Am creat trei modele excentrice, nu doar unul singur: pantoful cu trei tocuri, pantoful fără toc şi potcoavă, dar si sandaua cu şosetă din piele. Plecând de la ultimul model, am dezvoltat un pantof care va fi lansat în curând.

Ce vă deosebeşte de competitori?

Noi avem un calapod de 12 cm, design unic, materiale de cea mai bună calitate importate din Italia şi o misiune foarte bine definită.

Care este profilul clientei HARDOT? Ce preferă?

Pentru noi clienta HARDOT este FEMEIA CARE VREA ŞI POATE.

Din punctul dvs. de vedere, ce se poartă în acest an?

Credem că întotdeauna se va purta ceea ce ne vine bine şi este potrivit piciorului nostru. Însă, dacă aducem în discuţie un trend anume, atunci Kitten Heels.

Care este modelul cel mai des cumparat şi care sunt părerile clientelor în legatură cu acest produs?

Clientele noastre preferă pantoful Supreme Black Gold, iar părerile lor ne bucură întotdeauna. Iată câteva: „Supreme OAU!”; „Am dansat toată noaptea”, „M-am simţit admirată”.

Unde vă găsesc cei interesaţi?

Online ne găsiţi pe www.hardot.com şi pe reţelele de socializare Facebook (HARDOT) şi Instagram (@hardotheels), iar fizic în magazinele Victoria 46 din Băneasa Shoppping City Bucureşti şi Victoria Gallery din Timişoara şi Constanta.

Interviu realizat de Părău Andrada Cleopatra